EN
A
A
A

Podstawy Unity3D

Prowadzący: Kamil Pręciuk
Liczebność grup: 12 osób
Wymogi sprzętowe: Na warsztaty zapraszamy z własnymi laptopami, z zainstalowanym edytorem Unity3D (do pobrania stąd, prosimy o zainstalowanie najaktualniejszej wersji dostępnej w dniu warsztatów) oraz programem GIMP (do pobrania stąd).
Termin: 9 grudnia 2017 (sobota), 10.00 - 18.00
Program ramowy:

Chociaż silnik graficzny Unity3D kojarzy się przede wszystkim z tworzeniem gier wideo, to na warsztatach przyjrzymy się możliwościom jego wykorzystania do tworzenia obiektów multimedialnych (np. wizualizacji, animacji).

Narzędzie może być wykorzystywane podczas pracy z modelami 3D zarówno pojedynczych obiektów zabytkowych, jak i dużych zespołów architektonicznych. Szczególnie przydatne może być więc przy pracy nad projektami związanymi z archeologią, historią, historią sztuki czy konserwacją. Może być wykorzystywane zarówno w pracy dydaktycznej, jak i badawczej.

Podczas szkolenia poruszone zostaną następujące zagadnienia:
– podstawy poruszania w środowisku Unity3D,
– podstawy programowania,
– podstawy języka c#,
– podstawy działania aplikacji opartych na „pętli gry”,
– przykłady tworzenia prezentacji modeli 3D,
– tworzenie interfejsu użytkownika w środowisku Unity3D.

Warsztat zaprojektowany został z myślą o osobach, które nie miały jeszcze styczności z silnikiem Unity3D oraz osobach początkujących w tym środowisku. W programie znalazły się także podstawowe zagadnienia programistyczne, co umożliwi uczestni(cz)kom warsztatów samodzielne tworzenie skryptów dla tego silnika.

Zajęcia odbędą się 9 grudnia 2017 (sobota), w godzinach 10.00-18.00 (w tym godzinna przerwa na lunch).

Kamil Pręciuk – Programista gier opartych na silniku Unity3D, aktualnie pracujący w nowo otwartym oddziale Huuuge Games w Krakowie. W przeszłości programista w firmie GameDesire, założyciel lubelskiego studia Mutated Byte i współtwórca gry mobilnej „Shadow Assassin” opowiadającej o Polsce z czasów bitwy pod Grunwaldem. Poszukiwacz innowacyjnych multimedialnych projektów oraz ludzi z pasją. Współtwórca takich projektów jak „Lublin 2.0” – przedstawiającego interaktywną rekonstrukcję dziejów miasta Lublin, „Rzeczpospolita Pszczelarska”, czy „Historia zamknięta w mieszkaniu”. W wolnej chwili fan dobrych książek fantasy i gier, niekoniecznie tych najbardziej znanych.

Płatność:

Szkolenie bezpłatne dla pracowników/pracownic i doktorantek/doktorantów Uniwersytetu Warszawskiego; wszystkie pozostałe osoby obowiązuje opłata w wysokości 300 zł/osoba (numer konta zostanie podany w mailu z potwierdzeniem rezerwacji miejsca na szkoleniu). Liczba miejsc ograniczona.

Formularz rekrutacyjny